Kaip pagerinti virškinimą

Kaip pagerinti virškinimą

Kaip pagerinti virškinimą

Kaip pagerinti virškinimą. Super maistas virškinimui. Kokie maisto produktai yra naudingi skrandžiui

Daugelis iš mūsų nemyli savo kūno. 

Mes visada norime būti panašūs į bet ką, tik ne į save. 

Praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio supermodelių noras būti lieknomis, išliko trijų milijardų moterų kraujyje (tiek moterų gyvena Žemėje). 

Tikrai nėra taip sunku atitikti Cindy Crawford ir Claudia Schiefer nustatytus standartus.

Lieknumas nėra diagnozė ar liga. 

Juo negalima netikėtai susirgti. 

Tačiau tai pasiekti yra gana paprasta. 

Svarbiausia – susikaupti ir netikėti liekninančių apatinių reklama. 

Patikėkite, turėsite juosmenį. Jei pasirūpinsite savimi. 

Tai yra, laikysitės tik trijų taisyklių:

1 Taisyklė. Kaip pagerinti virškinimą

Kaip pagerinti virškinimą

Valgykite kas 2-3 valandas, suvalgyti ne daugiau kaip 250 ml maisto vienu metu. 

Skrandžio tūris yra tik 250 ml. Be to, jis turi hiperelastines sienas. 

Kai suvalgome daugiau nei ketvirtadalį litro, skrandis išsitempia ir todėl atrodo dar didesnis. Jei norite visada turėti gražų, ploną juosmenį, stenkitės kuo rečiau viršyti skrandžio tūrį, nes tam, kad elastingos sienos sugrįžtų į pradinę būseną, reikia dviejų savaičių.

Valgymas kartą per 2-3 valandas yra nustatytas mūsų prigimtyje. 

Vieno valgymo energijos pakanka 3 valandoms (nesvarbu, kiek valgome). 

Jei žmogus valgo kas 4-5 valandas, kūnas jaučia, kad energija ateina su pertrūkiais, ir pradeda kaupti atsargas juodai dienai. 

Dažniausiai būtent šios atsargos kaupiasi ant klubų ir juosmens.

2 Taisyklė. Kaip pagerinti virškinimą

Laikykitės mitybos principų. 

Tai leis ne tik numesti papildomų kilogramų, bet ir pagerinti veido spalvą. 

Svarbu žinoti, kad maistas virškinamas skrandyje ne ilgiau kaip penkias valandas. 

Jei jis lieka ten ilgiau, jis pradeda blogėti, sutrikdydamas žarnyno funkciją. 

O veido spalva, stebėtinai, tiesiogiai priklauso nuo žarnyno būklės.

Kad maistas būtų virškinamas ne ilgiau kaip penkias valandas, turite žinoti, kas su kuo derinama (tai yra, pagrindiniai atskiros mitybos principai). 

Mėsa ir pieno produktai (išskyrus kefyrą ir varškę) turi labai ilgą molekulę, kurią labai sunku suskaidyti. 

Ankštiniai augalai, bulvės, duona ir javai taip pat turi sudėtingas molekulines struktūras. Atitinkamai, valgydami vištieną su ryžiais, rizikuojame praleisti šias penkias valandas. Daržovių ir vaisių molekulės yra primityvios. Skrandis lengvai ir greitai susidoroja su jomis. Todėl mėsa, pieno produktai, pupelės, javai, duona ir bulvės geriausiai derinami su daržovėmis ir vaisiais, bet ne tarpusavyje.

Kaip pagerinti virškinimą

3 Taisyklė.

Išgerkite bent du litrus skysčių per dieną. 

Jis ne tik dalyvauja visuose medžiagų apykaitos procesuose, bet ir padeda greitai pašalinti toksinus iš organizmo. 

Tačiau kartais sunku atskirti skystį nuo maisto. 

Taigi, kaloringi gėrimai, tokie kaip sultys, sriuba, kefyras, saldūs vaisių gėrimai ir kompotas, nėra skystis. 

Visa tai yra maistas. 

Tarp skysčių yra: negazuotas geriamasis vanduo ir šviežiai paruošta arbata be cukraus.

Yra idealus skysčių vartojimo grafikas: 

30 minučių prieš valgį, stiklinė paprasto vandens, pusvalandis po – puodelis žaliosios arbatos. 

Be to, arbata turi būti išgerta per 30 minučių nuo užvirimo momento. 

Taip yra dėl to, kad šviežia arbata tonizuoja virškinimo sistemą, pagreitina medžiagų apykaitą.

Ilgiau pastovėjus arbata, priešingai, sutrikdo žarnyno veiklą, sulėtina procesus organizme, o tai išprovokuoja nuosėdų ir toksinų susidarymą.

Dėl šios priežasties ekspertai rekomenduoja laukti 30 minučių, negeriant skysčių iš karto. Kai tik maistas patenka į skrandį, virškinimo sultys pradeda jį skaidyti. 

Jei šiuo metu jį atskiesite, procesas sulėtės, suvalgytas maistas liks viduje ilgiau, nei turėtų būti, o tai vėliau gali sutrikdyti virškinimo sistemos darbą ir priaugsite svorio.

Super maistas

Produktai, leidžiantys išlikti liekniems, parduotuvėse pasiekemi.

Nepraeikite pro šalį:

1. Kriaušė. Šiame vaisiuje yra nevirškinamų skaidulų, kurios teigiamai veikia organizmo virškinimo sistemos veiklą.

2. Imbieras. Eteriniai aliejai, kuriuos galima gauti iš jo, turi ryškų antiseptinį poveikį ir naikina mikrobus, patekusius į burnos ertmę, neleidžia jiems patekti į virškinimo traktą.

3. Jogurtas. Šis fermentuotas pieno produktas normalizuoja žarnyno mikroflorą dėl jame esančių probiotinių bakterijų.

Ar jums patiko mūsų straipsnis? Pasidalinkite su draugais.

Paskelbė margumynas
Ankstesnis įrašas
Kas yra laimė
Kitas įrašas
Kalorijų skaičiuoklė.
Parašykite komentarą
Jūsų el. Pašto adresas nebus paskelbtas.

  1. Putlutė

    Labai naudingi informacija – patarimai.